Nagyszerű ötletek egy nagy webáruház cikkhez!

A webáruház cikk az egyik legújabb marketingtrend, és számos vállalkozás számára igen jövedelmezőnek bizonyult. Vannak dolgok, amelyeket megtehet, és vannak dolgok, amelyeket el kell kerülnie, hogy a legtöbbet hozza ki erőfeszítéseiből. Az alábbi tanácsok azért íródtak, hogy segítsenek Önnek megismerni a következő lépését.

Indítson blogot. A blogolás hatékony eszköz lehet arra, hogy felhívja a figyelmet a weboldalára - különösen, ha van valami érdemleges mondanivalója. Indítson blogot, és hagyjon viszonyvonatkozó linkeket a webhelye főoldalán. Ezzel semmit sem veszíthet, és potenciálisan sokat nyerhet.

Hagyja, hogy mások is felhasználják a tartalmát, amennyiben visszalinkelik azt Önre. Ha megengedi a  blogoknak és más webhelyeknek, hogy a cikkeinek otthont adjanak, az hatékony és egyszerű módja lehet az új olvasók megszerzésének, mivel ők vissza fogják linkelni a cikket önhöz. Azok az olvasók, akiknek tetszik a cikke, meglátogatják a weboldalát, hogy többet olvassanak.

Linkelje magát! Minden egyes cikkében ne csak a weboldala honlapjára, hanem minden más, ön által írt cikkre is adjon linkeket. Még ha ezek nem is pontosan relevánsak, a végén feltüntetheti őket, mondván, hogy "A szerző további cikkei közé tartozik...".

Ahogy egyre magabiztosabbá válik a webáruház cikk folyamatában, tűzzön ki egy reális, de kihívást jelentő célt a cikkgyártás ütemére vonatkozóan. Nincs olyan aranyszám, amelyet el kell érnie. Mérlegelje a rendelkezésre álló idejét, az írói képességeit és egyéb kötelezettségeit, hogy olyan cikkírási ütemtervet találjon, amelyet a cikkek minőségének feláldozása nélkül tartani tud.

Próbáljon meg minden egyes cikkben egy problémát kiemelni és megoldást kínálni. Ha részletesen leír egy problémát, amellyel az olvasók küzdenek, majd megoldást kínál nekik, drámaian megnövelheti a cikk által generált leadek számát. Egy hasznos cikk azt is eredményezi, hogy több látogatója fog hivatkozni a cikkre.

Amikor megpróbálja értékesíteni cikkeit, ügyeljen arra, hogy azok ésszerű hosszúságúak legyenek, így a keresőmotorok sokkal könnyebben megtalálják őket. Próbálja meg a cikkei szószámát 500, vagy legfeljebb 700 szóra csökkenteni. ennél több szó sok olvasót elriaszt, mert túl hosszúnak fogják tartani.

Legyen óvatos, amikor sok cikkkönyvtárhoz csatlakozik. Előfordulhat, hogy némelyik valójában ugyanaz a könyvtár, különböző oldalakkal szétszórva, a nagyobb webes jelenlét érdekében. Ez azt jelenti, hogy a végén lehet, hogy csak önmagával versenyez az olvasókért, és ez hatalmas idő- és erőfeszítéspocsékolás.

A legjobb online írás nagyon nyugodt megközelítést alkalmaz. Gondoljon úgy a webáruház cikkre, mintha igazán érdekes és informatív blogbejegyzéseket írnál, nem pedig úgy, mintha technikai wiki-cikkeket építene. Tartsa a dolgokat barátságosan, szórakoztatóan és tisztán, ami biztosítja, hogy nem lesz gondja a közönség sikeres megcélzásával. Ha megpróbál túlírni valamit, az emberek nagymértékben elfordulnak öntől.

Ahhoz, hogy új blogokat és oldalakat találjon, ahol közzéteszi a tartalmat, csak vegye fel velük közvetlenül a kapcsolatot, és kérdezze meg őket. Ha például talál egy sportblogot, felveheti velük a kapcsolatot, és megemlítheti, hogy remek cikket ír az oldaluknak, ha megengedik önnek (és csak önnek), hogy a szerzői bioban vagy a címsorban hivatkozzon az oldaladra. Ez egy jó módja annak, hogy növelje a webes jelenlétét.

Hasznos lesz, ha a hasznos tanácsokat és információkat, amelyeket ebben a cikkben olvasott, felhasználja egy sikeres webáruház cikkterv kidolgozásához. Ha gondosan tervez, akkor learathatja a gyümölcsét annak a kemény munkának és elkötelezettségnek, amely egy sikeres webáruház cikk-kampányba kerül.