Növelje közösségi média marketing know-how-ját ezekkel a csodálatos tippekkel
Manapság úgy tűnik, mintha mindenki minden idejét olyan webhelyeken töltené, mint a Facebook vagy a Twitter. Nyilvánvaló, hogy a közösségi média nagyszerű módja lehet a vállalkozás népszerűsítésének, de hogyan használhatja hatékonyan? Ez a cikk segít olyan közösségi média marketing stratégiák kidolgozásában, amelyek kiváló eredményeket hoznak.
Győződjön meg róla, hogy blogja kiváló tartalommal rendelkezik, amely vonzza, oktatja és inspirálja. Egy nagyszerű blog szolgál a közösségi média marketingjének sarokköve. Amikor olyan tartalmat hoz létre, amelyet az emberek alig várnak, hogy elolvashassa, folyamatosan visszatérnek. A lényeg az, hogy a jó tartalom áll minden média mögött, és a közösségi média marketing sem kivétel.
Ha valóban azt szeretné, ha az ügyfelek megőrülnének a termékeitől, szemben a versenytársakéval, győződjön meg arról, hogy remek ajánlatokat és exkluzív különlegességeket kínál. Ha ezek a különleges ajánlatok csak egy adott közösségi oldalra tehetők, az információ gyorsan el fog terjedni.
Adjon hozzá linket a Facebook-oldalához vagy egy "like" gombot egy Facebook-hírcsatornával a blogján vagy a webhelyén. Ezekhez könnyen megtalálhatja a HTML -kódokat a Facebook -profil beállításaiban. Ez lehetővé teszi, hogy a látogatók „lájkolják” az oldaladat, és feliratkozzanak a bejegyzéseire anélkül, hogy fel kellene keresniük a Facebookon.
Hozzon létre egy RSS-hírcsatornát a frissítéseihez, és lehetőséget adjon olvasóinak, hogy feliratkozhassanak rá. Ez lehetővé teszi számukra, hogy lássák a bejegyzéseket, amikor bejelentkeznek Google -fiókjukba, vagy közvetlenül a számítógép asztalán, ha RSS widgetet használnak. Célközönségétől függően több-kevesebb sikert fog elérni egy RSS-hírcsatornával.
Próbálja meg feltérképezni a részvétel célkitűzéseit, amikor közösségi média marketing kampányba kezd. Tegye hozzáférhetővé a vállalat egész területén, hogy a szervezeten belül mindenki ugyanazon az oldalon legyen. A közösségi média marketing eredményei produktívabbak és jobban összpontosulnak, ha minden tevékenység összehangolt és ugyanazok a célok felé törekszik.
A Facebook segít követőinek könnyen megosztani a tartalmat. Ha valakitől megjegyzés érkezik, az az adott személy hírcsatornájában jelenik meg, ahol a barátai láthatják. Ezek az interakciók óriási segítséget jelenthetnek a láthatóság növelésében.
Próbáljon játszani a Facebookon. A fejlett Facebook -technikák segítségével sikerülhet egy egyszerű játékot létrehoznia, amely ihletet merít a márkájából vagy termékeiből. Néhány népszerű márka rendkívül sikeres volt a Facebook játékaiban, amelyek vírusos jelenségekké váltak. Alkalmazzon szakembert egy olyan játék fejlesztésére, amelyet megoszthat a Facebookon, ha az a költségvetésén belül van.
Ne feledje, hogy amikor a közösségi médiát használja vállalkozásának forgalmazására, akkor az emberekkel kommunikál, nem velük. Az emberek által jelenleg használt technológia és a közösségi média kialakítása lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy minden eddiginél könnyebben kommunikáljanak. Önnek be kell kapcsolódnia ebbe a beszélgetésbe, és kommunikálnia kell ügyfeleivel, ellentétben azzal, hogy egyoldalú hirdetési példányt tesz közzé.
Tegyen szert egy versenybe a Facebookon. Kiválaszthatja a győztest véletlenszerűen a barátai közül, küldhet trivia kérdéseket, vagy fotópályázatot szervezhet a termékeivel kapcsolatban. Győződjön meg róla, hogy a versenyt a webhelyén és a hírlevélben hirdeti: a cél az, hogy minél többen megtalálják Önt a Facebookon.
Ha ki tudja használni a közösségi oldalak erejét, hihetetlen eredményeket érhet el! Akár reklámozni szeretné webhelyét, értékesítene egy terméket, vagy segítene vállalkozásának hírnevet szerezni, a közösségi média marketing a módja ennek. Ez a cikk minden információt megkapott az induláshoz, ezért kezdje el még ma használni a közösségi médiát!
Utolsó kommentek