Sikeres tippek és trükkök a sikeres webdizájnhoz

Amikor az emberek weboldalt készítenek, gyakran elfelejtik, hogy a másodlagos oldalukra hivatkoznak a honlapjukra. Ha nincs honlapja link, akkor a látogatók soha nem lesznek képesek visszatérni a webhely fő részéhez. Ez a cikk számos tippet tartalmaz a honlap linkjének megfelelő hozzáadásához, hogy a látogatók mindig megtalálják a hazafelé vezető utat!

Csak akkor használjon weboldalakat webhelyén, ha a törvény ezt megköveteli, és különösen ne használjon Flash bevezetőt. A legtöbb ember csak a lehető leggyorsabban kíván hozzáférni a tartalomhoz, és nem érdekli, hogy haszontalan splash oldalakat nézzen meg. Ha van olyan szórakoztató tartalma, amelyet feltétlenül szeretne a látogatóknak látni, inkább integrálja a honlapra.

Tartsa meg az adatokat, amelyeket a felhasználók a mezőkbe írnak, és őrizze meg azokat a webhely más részeire, ahol ugyanazt az információt kell kitölteni. Például, ha valaki személyes adatok felhasználásával tölti ki az űrlapot, akkor ugyanazt az információt újból be kell írnia, amikor elmegy egy további űrlap kitöltésére. A "ragadós" adatok biztosítják, hogy a felhasználó kitölti az összes szükséges űrlapot, ahelyett, hogy távozik, amikor túl nehéz lesz.

A hírlevél feliratkozásának nagyszerű módja az ismételt látogatók felvétele az Ön webhelyére. Ez nagyszerű, ha elragadja valakit, aki esetleg megnézte az Ön webhelyét, de ezt követően teljesen elfelejtette. Webhelyének oldalsávja ideális hely a regisztrációs űrlaphoz, és mindenképp ügyeljen arra, hogy a regisztrált felhasználók tetején maradjon. Elkerülheti a hírnevet káros problémákat, ha biztosítja, hogy hírlevelét csak azoknak a látogatóknak adják ki, akik kifejezetten kérik.

Készítsen webhelyet egy tartalomkezelő rendszer segítségével. Jó alapvető ismerete annak ismerete, hogyan lehet weboldalt építeni csak HTML és CSS használatával, de ez csak statikus webhelyet eredményezhet. A webdizájn dinamikus tartalom biztosításává vált. Ha összekapcsolja a kódolási képességeit a tartalomkezelő rendszer használatával, akkor gyakorlatilag bármilyen weboldalt felépíthet, amelyet kíván.

Győződjön meg arról, hogy webhelye a "www" előtaggal és anélkül is működik. Vannak, akik beírják ezt a szót, mielőtt a szokás erejeként lépnek az Ön webhelyére, mások pedig nem. Gondoskodjon arról, hogy az ügyfelek mindkét irányba az Ön webhelyére kerüljenek, különben összezavarodott emberek vannak a kezedben.

Óvatosan válassza ki a webhálózatot. Egyes házigazdák megkövetelik, hogy kapcsolódjon hozzájuk, míg mások kényszeríthetik a felbukkanó ablakok telepítésére. Meg kell próbálnia a teljesítményüket az ingyenesen elérhető online eszközök sokaságának felhasználásával, mivel nem akarja gazdagépelni valakivel, aki állandóan lassú vagy összeomlik.

Webhelyének megtervezésekor próbáljon fel olyan három vagy négy kulcsszót találni, amelyeket elvár, hogy a felhasználók beírják a keresőmotorokat, amikor megpróbálják megtalálni az oldalt. Ezeket a kulcsszavakat ezt követően gyakran meg kell ismételni a cím, az oldal törzse és a leírás metacímkéjén. Ez megkönnyíti a felhasználók számára az Ön webhelyének megtalálását az interneten.

Minimalizálja a kattintással vagy a görgetéssel járó látogatók által az információkhoz való hozzáférést. Minél többször a felhasználónak kattintania vagy körbe kell görgetnie a keresett információ megtalálása érdekében, annál valószínűbb, hogy feladja a keresést. Célja, hogy legalább 400 szó legyen a webhely minden oldalán azáltal, hogy összekapcsolja az ezen szavak száma alá eső tartalommal rendelkező oldalakat.

Mint Ön már tudja, rendkívül fontos, hogy a webdizájnot helyesen készítsék el, és a linkeket helyesen helyezzék el. Azoknak a látogatóknak, akik az Ön weboldalát nézik, könnyebb lesz használni és kielégítőbbek, ha valamilyen gondosságot fordítanak a tervezési folyamatba. Vegye ki a cikkből származó tippeket, így tudja, hová helyezheti el az ilyen típusú fontos linkeket webhelyén.