Ezek a cikk marketing tippek bárki számára működhetnek!

 

Lehet, hogy van egy briliáns üzleti vagy marketingkampány ötlete, de nem tudja, hogyan juthat el A pontból B pontba. Nos, itt jönnek a képbe az ilyen cikkek, mint ezek. Olvassa el a cikkben található információkat, és elkezdi megérteni, hogyan válhat sikeressé a cikkmarketing területén.

 

Használja a keresőmotor "speciális keresés" opcióját, hogy a legjobb eredményeket kapja a kereséshez. Ez különösen akkor hatékony, ha tudományos kutatást végez egy dolgozathoz. A "keresés egy webhelyen vagy tartományon belül" opcióba írja be a ".gov", vagy a ".edu" lehetőséget. Ez a művelet csak az ilyen végződésű webhelyekről származó találatokat húzza ki. Ez biztosítja, hogy a keresési eredmények tudományos vagy jogi forrásokból származzanak, ami egy dolgozat vagy hivatalos folyóirat megírásakor alapvető fontosságú.

 

Ahhoz, hogy meggyőzze az embereket arról, hogy szükségük van a termékre, tartalmat kell építenie köré. Foglalkozzon egy olyan problémával, amelyet a termék megvásárlásával meg lehet oldani. Ne egyszerűen csak önmagában mutassa be a terméket, hanem teremtsen körülötte olyan kontextust, hogy úgy tűnjön, mintha a terméket a kontextus részeként említené, ahelyett, hogy a termék köré építené az érvelését.

 

Ha több forgalomra van szüksége, legyen ellentmondásos. Az embereket vonzzák a viták és a forró témák, és még ha nem is értenek egyet az Ön álláspontjával, lehet, hogy csak azért látogatják meg a weboldalát vagy webhelyét, hogy kommentet hagyjanak arról, hogy mennyire nincs igaza. Ez a keresőmotorok rangsorolása szempontjából még mindig jót tesz önnek, és növeli az ismertségét, ha az emberek akkor is beszélnek önről, ha a beszélgetés részben negatív. Valószínűleg lesznek olyanok is, akik végül is egyetértenek önnel, és meg fogják találni a tartalmát, ha nagy érdeklődést kelt.

 

A cikkmarketing jó módja annak, hogy észre vegyék a weboldalát. Az interneten a hasznos tartalmakra való törekvés miatt azok a webhelyek, amelyek semmit sem kínálnak a látogatóknak, gyorsan elbuknak. Írjon jó cikkeket, hogy növelje láthatóságát a keresőmotorok találati oldalain. Minél jobb az oldal, annál magasabb lesz a rangsorolás.

 

Kezdje egy felejthetetlen címmel. Tartsa szem előtt, hogy a cím megalkotása olyan, mint az első benyomás. Az erős kezdés megragadja az olvasó figyelmét, és arra készteti, hogy tovább olvasson. Jó cím nélkül a cikked lehet, hogy elhalad mellette, és soha nem olvassa el, így az ideje és az erőfeszítése kárba vész.

 

Alkalmazzon RSS feedet a cikkmarketing stratégiájában. Az RSS a tartalomterjesztés automatizálásának egyik módja. Az RSS-feed a tartalmat (azaz a cikkeket) azonnal eljuttatja a feliratkozókhoz, amint Ön közzéteszi azt. Az RSS egy etikus opt-in rendszer, amely nem minősül spamnek, mivel a felhasználóknak kifejezetten fel kell iratkozniuk, és bármikor lemondhatnak róla.

 

A cikkmarketingben a siker elérése kell, hogy legyen a végső célja, és minden, amit innen kezdve megtanul és megvalósíthat, ennek a célnak az elérését kell szolgálnia. Most, hogy tájékozott az imént tanultakkal, felbecsülhetetlen értékű darabja a kirakós játéknak, ezért soha ne hanyagolja el, hogy elsajátítsa és a lehető legjobban felhasználja ezeket az információkat.