A hírnév kezelése: Tippek és trükkök

 

Ha bármilyen online jelenléttel rendelkezik, akkor bizonyára aggódik a hírneve miatt az interneten. Az emberek által a neten elmondott dolgok akár igazak, akár nem, megalapozhatják, akár tönkre tehetik Önt. Szerencsére van néhány óvintézkedés, amellyel megvédheti magát. Olvasson tovább, hogy megtudja, melyek ezek.

 

Ha webhelye nem szerepel az internetes keresés első néhány oldalán, lehet, hogy itt az ideje, hogy befektessen egy keresőoptimalizálásra szakosodott cégbe. Ez a cég a legújabb SEO-gyakorlatok alkalmazásával a honlapja minden egyes oldalát átveszi, és kulcsszavakat épít be az egészbe.

 

Ha közösségi médiaoldalakat használ, akkor képesnek kell lennie arra, hogy nyomon kövesse az egyes posztok sikerét. Számos olyan program áll rendelkezésre az interneten, amely segít nyomon követni a vállalkozásával kapcsolatos említéseket. Ezek a programok arról is tájékoztatják Önt, ha egy felhasználó megosztja az Ön posztját barátaival és családtagjaival.

 

Szánjon időt és gondolja át alaposan, mielőtt bármilyen panaszra válaszol. Azzal, hogy higgadt marad és alaposan átgondolja, hogyan fog reagálni online, megőrizheti a hírnevét. Mielőtt választ adna egy panaszra, olvassa el többször is a válaszát. Ha lehetséges, kérjen meg egy alkalmazottat, hogy olvassa el a választ, hogy megbizonyosodjon arról, hogy az megfelelő.

 

Ha promóciókat és magánértékesítést kínál, győződjön meg róla, hogy az magánjellegű. Ez akkor fontos, ha egy rossz helyzetet próbál orvosolni. A panaszok be fognak áramlani, ha ösztönzést kínál az embereknek a panaszkodásra.

 

Tartsa elégedettnek jelenlegi ügyfeleit, miközben új ügyfeleket toboroz. Sok vállalat feltűnő médiát használ az új ügyfelek bevonására, és semmit sem tesz a jelenlegi ügyfeleiért. Ez visszafelé sülhet el, és csökkenhet a teljes nyereség. Ehelyett kínáljon visszatérő ügyfeleinek olyan ösztönzőket, amelyeket az új ügyfeleknek nem kínálnak. Ezzel tudatja ügyfeleivel, hogy értékeli az üzletüket.

 

Ha negatív megjegyzéssel vagy értékeléssel találkozik a vállalatáról, ne hagyja figyelmen kívül. Tegyen közzé választ rá, és védje meg álláspontját. Előfordul, hogy a negatív megjegyzéseket író emberek csak a történet egyik oldalát mondják el. Az Ön feladata, hogy bemutassa a saját oldalát, hogy az olvasók teljesebb képet kapjanak.

 

A közösségi média lehet vállalkozása barátja vagy ellensége. Meg kell tanulnia, hogyan használhatja az előnyére. Hozzon létre saját oldalakat olyan oldalakon, mint a Facebook és a Twitter. Nyugodtan foglalkozzon az ügyfelek aggályaival, és tegyen meg mindent, amit csak tud, hogy boldoggá tegye őket. Ez óriási hasznára válik vállalkozásának.

 

Ahhoz, hogy növelje üzleti hírnevét ügyfelei körében, adjon nekik lehetőséget arra, hogy jobban megismerjék cégét. Lépjen velük többet kapcsolatba a közösségi hálózatokon. Ha az emberek látják, hogy az Ön cége nem csak egy arctalan vállalati egység, jobban fogadják majd Önt, és üzleti hírneve javulni fog.

 

Ha cégéről negatív véleményt kap az interneten, ne reagálja túl a dolgot. Az egyik legrosszabb dolog, amit egy vállalat tehet, hogy haraggal válaszol egy negatív megjegyzésre vagy panaszra. Emellett ne próbáljon megtorlást gyakorolni a panaszt közzé tevővel szemben. Az ilyen típusú reakciók nem oldják meg a problémát, és csak még inkább felhívják a figyelmet a negatívumokra.

 

Ha egy ügyfél rossz értékelést hagy Önnek, ne hagyjon negatív cáfolatot. Ezzel csak azt érheti el, hogy arrogánsnak és nehezen kijövőnek tűnjön. Bár foglalkozzon a vélemény azon részeivel, amelyek nem igazak, ezt nem szabad harciasan tennie.

 

Most, hogy elolvasta ezt a cikket, láthatja, miért olyan fontos az online hírneve. Ne hagyja, hogy mások tettei befolyásolják vállalkozása sikerét. Fogadja meg az imént adott tanácsokat. Gondoskodjon arról, hogy online hírneve most és az elkövetkező években is megmaradjon.